Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

'Sağlıkta Şiddete Hayır' demek için Süphan Dağı’na tırmandı

Ağrı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde hemşire olarak çalışan Hatice Bolat Yiğit (34), son dönemde sağlık çalışanlarına yönelik artan şiddet olaylarına dikkat çekmek için Türkiye’nin 3’üncü en yüksek zirvesi olan 4 bin 58 metre yüksekliğindeki Süphan Dağı’na tırmandı. Hemşire Yiğit, zirvede Türk bayrağı ile 'Sağılıkta Şiddete Hayır' yazılı pankart açtı.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  2. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  3. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  4. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  5. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  6. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  7. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  8. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  9. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı
  10. Aparttaki odasında ölü bulundu

© Copyright 2026

DHA