Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Samsun’da besiciler yaban hayvanlarının mandalara saldırısına yönelik çözüm bekliyor

Samsun’un 19 Mayıs ilçesi Yörükler Mahallesi’nde, Kızılırmak Deltası havzasında bulunan mandalar, kurt, çakal ve domuz saldırıları nedeniyle ölüyor. Yörükler Mahallesi Muhtarı Veli Aydın, yılda 300-400 manda kayıpları olduğunu ifade ederken, bölgedeki besiciler, artan yaban hayvanı saldırılarına karşı yetkililerden acil çözüm talep etti.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Çaldığı motosikletle gezerken yakalandı, 'Teslim etmeye gidiyordum' dedi
  2. İpek böcekçiliği yaparak aile bütçelerine katkı sağlıyorlar
  3. Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi
  4. NKÜ'de akademisyen ve öğrenciler, sürdürülebilir ve ekolojik yapı malzemesi üretti
  5. Anaokulu öğrencilerinin çizdikleri kukla resimlerini gerçeğe dönüştürdüler
  6. Zonguldak’ta kurtuluş yıl dönümü coşkusu; muharip uçaklar gösteri uçuşu yaptı
  7. Seyahatsever projesi kapsamında motosikletiyle Türkiye’yi geziyor
  8. Çocuğunu saniyelerle kurtardı; istinat duvarının çökme anı kamerada
  9. Kütahya'da yangın; 3 ev kısmen, 2 araç tamamen yandı
  10. Hamzabeyli Sınır Kapısı’nda 20 kilometre TIR kuyruğu

© Copyright 2026

DHA