Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Sınırda ele geçirilen 12 maymun, Gaziantep Hayvanat Bahçesi'ne getirildi

Ağrı Gürbulak Sınır Kapısı'nda ele geçirilen 12 makak maymunu ile İstanbul’da yakalanan 3 yılan ve 2 sakallı ejder, Gaziantep Hayvanat Bahçesi'ne getirildi. Maymunları elleriyle besleyen Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, "Son zamanlarda yasa dışı yollarla çok sayıda hayvan yakalanıyor. Bu hayvanlar ekiplerimizce Gaziantep Hayvanat Bahçesi'ne getirilip, doğal ortamında bakımı yapılıyor" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Muğla'da sığla yağı üretimi başladı
  2. Antalya'da sıcaktan bunalanlar sahillere akın etti
  3. Trabzon'da kokarca zararlısına karşı samuray arıları doğaya salındı
  4. Göçükte yaşamını yitiren maden işçisi toprağa verildi
  5. Türkiye ve KKTC'den nefes kesen tatbikat
  6. Şehitler Abidesi'nde saygı nöbeti başladı
  7. Kocaeli'de FETÖ/PDY operasyonu: 15 gözaltı
  8. 40 metrelik falezden denize atlayıp yüzdüler
  9. Özel gereksinimli bireyler, 250 bin liralık ödül için yarışıyor
  10. Çanakkale'de tarım arazisinde yangın

© Copyright 2026

DHA