Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Son 2 yıl kuraklık yaşanan Edirne’de, yoğun yağışlarla çeltik ekimi gecikti

Edirne’de son 2 yıldır kuraklıkla mücadele eden çeltik üreticisi, son dönemdeki yoğun yağışlarla tarlaların tava gelmesini bekleyince, ekim dönemi 15 gün gecikti. Edirne Ziraat Odası Başkanı Hüseyin Arabacı, "Arazilerimizin suyla dolmasından dolayı ekilişimiz önceki yıllara nazaran biraz daha gecikti diyebiliriz. Üreticimiz var gücüyle emek veriyor zamanında ürününü ekmek için. Ben 2024 ve 2025 yılında yaşadığımız su sorunlarını bu yıl yaşamayacağımızı düşünüyorum" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Edirne’de üretilen 40 milyon sazan yavrusu su kaynaklarıyla buluştu
  2. Eczacılık fakültesini bitirdi, cübbe ve kepini babasına giydirdi
  3. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  4. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  5. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  6. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  7. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  8. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  9. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  10. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele

© Copyright 2026

DHA