Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Tarım İl Müdürlüğü'nden hibe 15 kaz aldı, şimdi çiftliğe dönüştürdü

Aksaray'da geri dönüşüm tesisi bulunan Ferdi Çetin (41), 7 yıl önce Tarım İl Müdürlüğü'nden hobi amaçlı hibe 15 kaz alıp beslerken, şimdi çiftlik kurdu. Çetin, "15 kazı besleyip çoğaltarak 7 yılda bin 500 anaç kazımız oldu. Şimdi ise yine bir yer düzenleyip, devlet destekli yapıp anaç adedini 5 bine çıkarıp, yıllık ortalama 100 bin civciv almayı düşünüyoruz” dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  2. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  3. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  4. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  5. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  6. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  7. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  8. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı
  9. Aparttaki odasında ölü bulundu
  10. Şırnak'ta 40 aile, 32 yıl sonra geldikleri köylerine çadır kurup kesin dönüş için başvuru yaptı

© Copyright 2026

DHA