Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Tekirdağ'da 'Yapısal Deprem Laboratuvarı' faaliyete geçti

Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi’nden Dr. Öğretim Görevlisi Ahmet Bal, üniversite bünyesinde kurulan 'Yapısal Deprem Laboratuvarı'nın bölgedeki yapıların depreme dayanıklılığını belirlemek ve yeni teknolojiler geliştirmek amacıyla faaliyetlerine başladığını söyledi. Bal, "Dünyada deprem teknolojileri ile ilgili ya da önemli binaların birçoğu, bu gördüğünüz cihazlar sayesinde yapısal izlemeye, yapı sağlığı izlemeye dediğimiz kısma tabi tutuluyor. Biz de bu yapıların depremdeki davranışlarını ya da diğer yükler altındaki davranışlarını bu cihazlar sayesinde sürekli olarak izliyoruz" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  2. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  3. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  4. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  5. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  6. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  7. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  8. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı
  9. Aparttaki odasında ölü bulundu
  10. Şırnak'ta 40 aile, 32 yıl sonra geldikleri köylerine çadır kurup kesin dönüş için başvuru yaptı

© Copyright 2026

DHA