Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Temmuz ayında kışı yaşıyorlar

Türkiye’nin en soğuk illerinden olan Ardahan’da, temmuz ayının ortasında hava sıcaklıkları geceleri 0 dereceye kadar düşüyor. Özellikle yüksek rakımlı bölgelerde yaşayanlar, yaz mevsiminin ortasında soba yakmak zorunda kalıyor.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Çanakkale'de 'Kalpli Göl' bu defa pembe renge bürünmedi
  2. Türkiye'nin çatısı Ağrı Dağı'na tırmanışlar başladı
  3. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  4. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  5. Diyarbakır kırsalında 10 noktada örtü ve anız yangını: 100 hektar alan yandı
  6. Bingöl'de çayda akıntıya kapılan Vedat'ı arama çalışmaları 10’uncu gününde
  7. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  8. Şanlıurfa’da yanan araçtaki paraları kurtarmaya çalıştılar
  9. Muğla'da sığla yağı üretimi başladı
  10. Antalya'da sıcaktan bunalanlar sahillere akın etti

© Copyright 2026

DHA