Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Tıp Bayramı’nda sağlıkçılardan 'Memleketim' şarkısı

Kocaeli Üniversitesi (KOÜ) Tıp Fakültesi’nde görevli öğretim üyeleri, sağlık çalışanları ve öğrenciler 14 Mart Tıp Bayramı kapsamında ‘Memleketim’ şarkısını seslendirdi. Klip, sosyal medyada ilgi gördü.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  2. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  3. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  4. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  5. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  6. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  7. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  8. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı
  9. Aparttaki odasında ölü bulundu
  10. Şırnak'ta 40 aile, 32 yıl sonra geldikleri köylerine çadır kurup kesin dönüş için başvuru yaptı

© Copyright 2026

DHA