Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Turistik ilçe Çeşme'de su kesintisi; oteller depoları doldurdu

İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin kuraklık ve artan su tüketimi nedeniyle en çok tercih edilen tatil merkezlerinden olan Çeşme'de her gün saat 23.00 ile 06.00 arasında uygulayacağı zorunlu su kesintisi başladı. Otelciler tedbir amaçlı depolarını doldururken, Alaçatı Turizm Derneği (ATD) Başkanı Kerem Ünsal "Tatilcilerimizin endişe edeceği bir durum yok" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Hatay, coğrafi işaretli ürün sayısında Türkiye üçüncüsü oldu
  2. TIR'ın römorkunda çıkan yangın mahallede endişe yarattı: 50 ev tahliye edildi
  3. Edremit'te çöplükte çıkan yangın, tarım arazilerine sıçradı
  4. Kazada ölen emekli komiser yardımcısı toprağa verildi
  5. Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
  6. Gölcük’te çam ormanları dronla görüntülendi
  7. Beykoz’da tarihi eser kaçakçılığı operasyonu: 10 binden fazla obje ve sikke ele geçirildi
  8. Komşu evlerde eş zamanlı yangın; kundaklama iddiasına inceleme
  9. İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
  10. Kocaeli’nin güvenliği için yerli yapay zeka

© Copyright 2026

DHA