Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

‘Yer altı suları çekildikçe doğa bize oluşan obruklarla karşılık veriyor’

Konya Havzası'ndaki yer altı sularının çekilip, toprağın göçmesi ile oluşan obrukların sayısı 657’ye çıktı. Jeoloji Mühendisleri Odası Konya Şube Başkanı Şükrü Arslan, “Yer altı suyumuzu aşırı tüketiyoruz. Bu yoğun tüketme yer altı su seviyesindeki aşırı düşüm de bize afet olarak dönüyor. Ne yazık ki doğa bir şekilde bize aslında karşılık veriyor. Bu aşırı su tüketiminin sonucu olarak biz bunları yüzeyde obruklar olarak görüyoruz” dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  2. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  3. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  4. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  5. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  6. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  7. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  8. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı
  9. Aparttaki odasında ölü bulundu
  10. Şırnak'ta 40 aile, 32 yıl sonra geldikleri köylerine çadır kurup kesin dönüş için başvuru yaptı

© Copyright 2026

DHA