Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

'Yer altı suyunda yaklaşık 120 santimetre yükselme tespit ettik'

İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi'nden (DEÜ) Hidrojeoloji Uzmanı Prof. Dr. Celalettin Şimşek, son yağışlarla yer altı sularında artış olduğunu belirterek, "Torbalı'daki ovada en son geçen hafta yaptığımız ölçümde yer altı suyunda yaklaşık 120 santimetre yükselme tespit ettik. Bu iyi bir rakam. Daha bugünlerde böyle bir yükselme olduğuna göre muhtemelen haziran, mayıs sonu gibi bu 3 metreyi bulacak gibi görünüyor" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Eczacılık fakültesini bitirdi, cübbe ve kepini babasına giydirdi
  2. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  3. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  4. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  5. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  6. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  7. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  8. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  9. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  10. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı

© Copyright 2026

DHA