Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yüksekova'da manda yetiştiriciliği yeniden geçim kaynağı oldu

Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde terör, göç ve çeşitli nedenlerle yok olma tehlikesi ile karşı karşıya kalan manda yetiştiriciliği, 4 yıl önce başlatılan proje sayesinde yeniden canlandı. Yüksekova'da 700 ailenin geçim kaynağı haline gelen manda yetiştiriciliği ile ilgili bilgi veren Yüksekova Ziraat Odası Başkanı Perviz Geçirgen, "Amacımız, çiftçilerimizin hem yoğurt hem de peynir üretiminde yeniden marka olmalarını sağlamaktır" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  2. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  3. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
  4. Bismil'de 630 milyon TL’lik hareket tespit edilen tefecilik operasyonunda 3 tutuklama
  5. Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
  6. Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
  7. Gaziantep'te buğday ve arpa hasadı; rekolte beklentisi yüksek
  8. Çaldığı motosikletle gezerken yakalandı, 'Teslim etmeye gidiyordum' dedi
  9. İpek böcekçiliği yaparak aile bütçelerine katkı sağlıyorlar
  10. Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi

© Copyright 2026

DHA