Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

'Zonguldak'ta balık sezonu kötü geçiyor'

Zonguldak'ta balıkçılar, 2025-2026 av sezonunda umduklarını bulamadı. Bölgede dökülen çöpler ve ekolojik dengenin değişimi nedeniyle denizlerdeki balık miktarının azaldığını belirten Kilimli Su Ürünleri Kooperatifi Liman Müdürü Bülent Aksu, “Aralık ayından bu zamana hiçbir şey değişmedi. Sezon kötü geçiyor" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  2. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  3. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  4. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  5. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  6. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  7. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  8. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı
  9. Aparttaki odasında ölü bulundu
  10. Şırnak'ta 40 aile, 32 yıl sonra geldikleri köylerine çadır kurup kesin dönüş için başvuru yaptı

© Copyright 2026

DHA