Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

6'ncı Hukuk Dairesi Başkanlığına yeniden Murat Kıyak seçildi

Yargıtay Büyük Genel Kurulunca yapılan seçim sonucunda, 6'ncı Hukuk Dairesi Başkanlığına Murat Kıyak yeniden seçildi.

ABONE OL
Tuğba SIR/ANKARA, (DHA)-

Yargıtay Büyük Genel Kurulu tarafından bugün yapılan seçim sonucunda, 6'ncı Hukuk Dairesi Başkanlığı'na 2'nci kez Murat Kıyak seçildi. İzmir ve Kırklareli hakim adayı olarak mesleğe başlayan Kıyak, Muradiye, Devrekani, Mucur, Dörtyol ve İzmir Hakimliği görevlerinde bulundu. 24 Şubat 2011 tarihinde Yargıtay üyeliğine seçilen Murat Kıyak, Yargıtay Büyük Genel Kurulunca 2 Nisan 2019 tarihinde 23'üncü Hukuk Dairesi Başkanlığı'na seçildi ve bu görevine devam ederken, Yargıtay Birinci Başkanlık Kurulu'nun 3 Kasım 2020 tarihli kararıyla Yargıtay 15'inci Hukuk Dairesi Başkanlığı'na görevlendirildi. Yargıtay Birinci Başkanlık Kurulu'nun 22 Haziran 2021 tarihli ve 196 sayılı kararı ile Yargıtay 15'inci Hukuk Dairesi ile Yargıtay 6'ncı Hukuk Dairesinin birleşmesi üzerine, aynı kararla 6'ncı Hukuk Dairesi Başkanlığı'na görevlendirildi.

Diğer Haberler

  1. Ağrı’da 2 trafik kazasında 1 kişi öldü, 6 kişi yaralandı
  2. Kadir İnanır memleketi Fatsa’da anıldı
  3. Beyoğlu'nda LGBT gruplarına parti çağrısı yaptığı belirlenen mekan mühürlendi
  4. Şanlıurfa’da otomobil şarampole yuvarlandı; 1 ölü, 4 yaralı
  5. Fatma Şahin, bir maaşını Venezuela'ya bağışladı
  6. Silivri'de sıcak havadan bunalanlar plajlara akın etti
  7. 42 kişinin öldüğü Bad-ı Saba Konutları’na ilişkin 2 kamu görevlisi hakkında dava açıldı
  8. Yurt dışına kaçmak isteyen FETÖ şüphelileri sınırda yakalandı; 7 gözaltı
  9. MİT, uluslararası uyuşturucu kaçakçısının yerini tespit etti, polis yakaladı
  10. Tarlada çıkan yangında alevler baraka ve konteynerlere sıçradı

© Copyright 2026

DHA