Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

81 ilde, 'Güven Masası' uygulaması başladı

İçişleri Bakanlığı Emniyet Genel Müdürlüğü, vatandaşların güvenlik hizmetleri kapsamında ilk başvurduğu Polis Merkezi Amirliklerinde 'Güven Masası' uygulamasını hayata geçirdi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamaya göre; Emniyet Genel Müdürlüğü, ülke genelindeki 700 Polis Merkezi Amirliği'nde 'Güven Masası' uygulamasını hayata geçirdi. Polis merkezine gelen vatandaşlar, uygulamayla birlikte şikayet, ihbar ve sorunlarını hızlıca dile getirmeye başladı. Vatandaşların taleplerine etkin ve hızlı çözümler üreten güven masaları, hem polis merkezi hem de polis merkezi dışındaki iş ve işlemlerle ilgili bilgilendirme ve yönlendirme yapıyor. 7 gün 24 saat esasına göre hizmet veren güven masalarından görev yapan polisler, vatandaşlara 'Güven Masası ve Polis Merkezi Amirliği Davranış İlkeleri' doğrultusunda güler yüzlü, kibar, nazik, saygılı, hizmet odaklı, objektif, dürüst ve adil davranıyor.

Diğer Haberler

  1. Ağrı’da 13 yıl önce kaybolan kişinin öldürüldüğü saptandı: 5 tutuklama
  2. İzmir’de Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü gözaltında
  3. Ankara Valiliği NATO Zirvesi kapsamında alınan güvenlik önlemleri ile ilgili açıklama yaptı
  4. 3 yıl önce kayıtlara ‘intihar vakası’ olarak geçen Türkan’ın ölümüyle ilgili 2 tutuklama
  5. Kubilay Kaan Kundakçı'nın babası: Zuhal Kalaycıoğlu'nun ev hapsi muhtemelen çocuğundan dolayı kaldırıldı
  6. Bakanlık: Gaziantep Havalimanında iniş takımı arıza yapan uçaktaki yolcular tahliye edildi
  7. Eskişehir’de pompalı tüfekli saldırıya 2 tutuklama
  8. Kokudan rahatsız olan komşuların ihbarıyla cansız bedeni bulundu
  9. 81 ile 'Organize Suç Örgütleri ile Mücadele' genelgesi
  10. Aydın'da zeytinlik yangını

© Copyright 2026

DHA