Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Acı baldan fazla yiyince bayılan yavru ayının durumu iyi

Tarım ve Orman Bakanlığı, Düzce'nin Yığılca ilçesinde, arıcıların ürettiği acı baldan fazla yiyerek bayılan yavru bozayının sağlık durumunun iyi olduğunu açıkladı.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)

Yığılca'da ormanda acı bal üretimi yapan arıcıların baygın bulduğu yavru bozayı, Tarım ve Orman Bakanlığı'na bağlı Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü (DKMP) ekiplerince tedaviye alındı. Bakanlıktan yapılan açıklamada, baldan fazla yiyerek bayılan ayının sağlık durumunun iyi olduğu belirtilip, "Düzce'de bitkin halde bulunan yavru boz ayımızın sağlık durumu iyi. Ekiplerimiz tedavisine devam ediyor. Balın dozunu kaçıran sevimli kızımıza bir isim verelim, adıyla yaşasın" denildi.

Diğer Haberler

  1. 'Kötü muamele' iddiasıyla 16 kişinin tutuklandığı özel bakım merkezi görüntülendi
  2. TZOB Genel Başkanı Bayraktar: Tarım sektöründen ayrılacak her çiftçi, ülkede gıda krizine sebebiyet verecektir
  3. ATSO Başkanı'nın ölümüne ilişkin davada eşi: Kanaatim, tartışma sırasındaki itiş kakıştan denize düştü
  4. Sanal medyada terör örgütü propagandasına 2 gözaltı
  5. Beylikdüzü'nde fazla doz ilaç verildiği öne sürülen epilepsi hastası Uğur'un ölümüne ilişkin dava 21 Ekim'e ertelendi
  6. Diyarbakır'da uyuşturucu operasyonu: 31 gözaltı
  7. Taksim'den Ayasofya'ya Geleneksel Sünnet Şöleni etkinliği
  8. SSB ve YÖK'ten 'kuantum teknolojileri' iş birliği
  9. Serinlemek için girdiği çayda kaybolan Ömer'in cansız bedenine ulaşıldı
  10. Lüks sitedeki aidat krizi yargıya taşındı

© Copyright 2026

DHA