Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Acil tıp teknisyeni Nurcan, koronavirüsten öldü

Giresun İl Sağlık Müdürlüğü'nde acil tıp teknisyeni olan, evli ve 2 çocuk annesi Nurcan Kahraman (38), koronavirüs nedeniyle tedavi gördüğü hastane yaşamını yitirdi.

ABONE OL
Hakan KABAHASANOĞLU/ GİRESUN, (DHA)-

İl Sağlık Müdürlüğü'nde 15 yıldır acil tıp teknisyeni olarak görev yapan Nurcan Kahraman, 2 Ocak'ta koronavirüse yakalandı. Giresun Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi gören Kahraman, sağlık durumunun ağırlaşması üzerine yoğun bakım ünitesine alındı. Kahraman, dün yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti. Evli ve 2 çocuk annesi Kahraman'ın cenazesi, Dereli ilçesinde gözyaşlarıyla toprağa verildi. 

İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Muhammet Bulut da sosyal medya hesabından Nurcan Kahraman'ın Covid-19 nedeniyle hayatını kaybettiğini belirterek, "Kendisine Allah'tan rahmet, ailesine, sevenlerine ve mesai arkadaşlarına baş sağlığı dilerim" paylaşımında bulundu.

Diğer Haberler

  1. Kırıkkale'de imha tesisindeki patlamada ölenler toprağa verildi
  2. Marmaris'te çarşı esnafı, belediyeyi protesto etti
  3. Manisa'da orman yangını
  4. Esenyurt'ta evinin önünde silahlı saldırıya uğrayan kişi hayatını kaybetti
  5. Soner Arıca'nın annesi son yolculuğuna uğurlandı
  6. Serinlemek için girdiği çayda kayboldu, 13 gündür aranıyor
  7. Kadıköy'de ünlü oto galeride 'dolandırıcılık' davasında sanıklar ilk kez hakim karşısına çıktı
  8. Bursa Gazeteciler Cemiyeti’nden DHA’ya 3 ödül
  9. Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Halkalı Metro Hattı, 53 bin 396 yolcuyla rekor kırdı
  10. TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz

© Copyright 2026

DHA