Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Adana'da sünger fabrikasında çıkan yangın kontrol altına alındı

Adana'da sünger üretimi yapılan fabrikanın deposunda çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alındı.

ABONE OL
Anıl ATAR-Yaşar SERİNTÜRK/ ADANA, (DHA)

Yüreğir ilçesi Güzelevler Mahallesi'nde sünger üretimi yapılan fabrikanın deposunda, saat 17.00 sıralarında bilinmeyen nedenle yangın çıktı. İşçilerin ihbarıyla bölgeye çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. Alevlere müdahale eden ekipler, fabrikanın yanındaki evlere sıçramaması için de güvenlik önlemi aldı.

KONTROL ALTINA ALINDI

Adana'da sünger üretimi yapılan fabrikanın deposunda çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alındı. Fabrika sahibi Halil B.'nin, depoyu kapattıktan sonra akrabasının düğününe gitmek için ayrıldığı, bir süre sonra yangının başladığı iddia edildi. Ekipler, depodaki soğutma çalışmalarını sürdürüyor.


Diğer Haberler

  1. İstanbul Boğazı'ndan 350 metrelik sondaj platform iskelesi geçiş yapıyor
  2. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  3. Kayseri’de iş insanı Yerli’nin öldürüldüğü olayın şüphelisinin yargılanmasına başlandı
  4. Kadıköy'de trafik denetiminde alkollü yakalanan motosikletli: Ehliyeti 4 gün önce aldım
  5. Okulda dağıtılan tavuklu pilav sonrası 84’ü öğrenci 98 kişi rahatsızlandı
  6. Romanya Hava Kuvvetleri Komutanı Korgeneral Baraboi, Hava Kuvvetleri Karargahını ziyaret etti
  7. Hatay'da çıkan anız yangını kontrol altında
  8. Kastamonu'da evin bahçesine İHA düştü
  9. AK Parti'li Yayman, hastanede tedavi gören Tatlıses’i ziyaret etti
  10. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı

© Copyright 2026

DHA