Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Alkollü 2 kişinin trafik polislerine saldırısı kamerada

Adana'da, trafik kontrolünde durdurulan otomobildeki alkollü 1'i kadın, 2 kişi, polis memurlarına saldırdı. Şüphelilerin gözaltına alındığı olay, çevredeki bir kişi tarafından cep telefonuyla görüntülendi.

ABONE OL
Nuri PİR/ADANA, (DHA)-

Olay, gece saatlerinde, Çukurova ilçesi Turgut Özal Bulvarı'nda meydana geldi. Uygulama yapan trafik polisleri, 1'i kadın 2 kişinin içinde olduğu otomobili durdurdu. Sürücünün yüksek promilde alkollü olduğunun belirlenmesi üzerine ekipler, işlem yaptı. İşlem yaptırmak istemeyen araçtakiler, polisle tartıştı. Tartışmanın büyümesiyle, polisler telsizle destek istedi. Bu sırada açtaki 2 kişi ekiplere saldırdı. Kadın, polis memuruna tokat attı. Ekipler, 2 kişiyi gözaltına alıp polis merkezine götürdü. Yaşananlar, çevredeki bir kişi tarafından cep telefonuyla görüntülendi.


Diğer Haberler

  1. Romanya Hava Kuvvetleri Komutanı Korgeneral Baraboi, Hava Kuvvetleri Karargahını ziyaret etti
  2. Hatay'da anız yangınında alevler bahçelere sıçradı
  3. Kastamonu'da evin bahçesine İHA düştü
  4. AK Parti'li Yayman, hastanede tedavi gören Tatlıses’i ziyaret etti
  5. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  6. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
  7. Kayıp üniversite öğrencisi Hamza'yı arama çalışmaları 5’inci gününde
  8. Eyüp’ün ölümüne ilişkin davanın sanığı: Amacım onunla oyun oynamaktı
  9. Tarlada hasat yapılırken çıkan yangında 15 dönüm ekili alan zarar gördü
  10. Ramstein Flag-2026 Tatbikatı başarıyla tamamlandı

© Copyright 2026

DHA