Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Altınyıldız Classics en çok tercih edilen marka oldu

Areda Danışmanlık tarafından Z Raporu için ilk kez gerçekleştirilen ‘Benim markam’ araştırması sonuçlarına göre erkek giyim alanında Altınyıldız Classics, yüzde 22.5 ile tüketicinin en çok tercih etttiği marka oldu.

ABONE OL
İSTANBUL / DHA

Areda Danışmanlık tarafından Z Raporu için ilk kez gerçekleştirilen ve Türk tüketicisinin marka eğilimlerini ortaya koyan ‘Benim Markam’ araştırmasının sonuçları açıklandı.

Buna göre erkek giyim alanında Altınyıldız Classics, yüzde 22.5’lik oranıyla Türk tüketicisinin ‘Benim’ dediği marka oldu. Araştırma gıda, dayanıklı tüketim, giyim, finans ve hizmetler başta olmak üzere toplam 27 kategoride yapıldı.

Çalışmada, güven, beğeni ve sadakat skoru oluşturulurken markaların beklentiyi karşılayabilmesi, tasarım ve kullanım kolaylığı, müşteri memnuniyeti, ürün çeşitliliği ve kalitesi, tutku düzeyi gibi kriterler dikkate alındı. Araştırmayla markalara, hedef tüketicilerine uygun bir marka kişiliği ve kurumsal iletişim stratejilerini gözden geçirme ve pekiştirme fırsatı sunulması hedefleniyor.

Diğer Haberler

  1. Beylikdüzü'nde 10 katlı binanın, yıkım sırasında çöktüğü anlar kamerada
  2. Bakan Kurum, Hatay'da afet konutlarını inceledi
  3. Tokat’ta kamyonet, kamyonla çarpıştı; 1 ölü, 2 yaralı
  4. FETÖ'nün güncel yapılanmasına operasyon: 50 tutuklama
  5. Ölü bulundukları otomobilde, isimlerinin yazılı olduğu bıçak ele geçirildi
  6. Turistik Doğu Ekspresi, yarın kış sezonu seferlerine başlayacak
  7. Manisa'da otelde çıkan yangın zarara yol açtı
  8. Kağıthane’de eşini silah çekip darbeden Bilal: Burun estetiği yaptırıp benden boşanmak istedi
  9. Demir yüklü TIR'ın dorsesinden 37 kaçak göçmen çıktı
  10. Takla atıp uçuruma yuvarlanan otomobildeki 3 kişi yaralandı

© Copyright 2025

DHA