Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Antalya Büyükşehir Belediyesi'nde 2 bin personelin emeklilikleri istendi

Antalya Büyükşehir Belediyesi'nde çalışan ve emekliliği gelen 2 binden fazla personelden, iddiaya göre 30 Ocak'a kadar emeklilik dilekçelerini vermeleri istendi.

ABONE OL
Semih ERSÖZLER/ANTALYA, (DHA)

Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı Antalya İnsan Kaynakları A.Ş.'ye bağlı çalışan ve Emeklilikte Yaşa Takılanlar (EYT) düzenlemesi kapsamında emekliliği hak eden yaklaşık 2 binden fazla personelden, iddiaya göre 30 Ocak Perşembe gününe kadar emeklilik dilekçelerini vermeleri istendi. Personele süreçle ilgili belediyeden bilgilendirme yapılmadı. Bazıları emeklilik dilekçelerini verirken, bazıları da süreçle ilgili detaylı bilgi sahibi olmaya çalışıyor. Sürecin kadrolu işçileri de etkilediği, hak kaybı yaşamamak adına 100'den fazla personelin kendi rızasıyla emeklilik dilekçesi verdiği öğrenildi.

Diğer Haberler

  1. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü İstanbul'da kutlandı
  2. AFAD ve TSK Venezuela’da arama kurtarma çalışmalarına devam ediyor
  3. Mustafa Topaloğlu ‘Gangnam Style’a karşı ‘Bambam Star’ şarkısı ile başarı hedefliyor
  4. Manisa’da ot yangını sonrası taşlı sopalı kavga: 6 gözaltı
  5. ABB’den yağmur suyu mazgalları açıklaması
  6. Çanakkale’de denizde kaybolan kız çocuğunun cansız bedenine ulaşıldı
  7. Vali Varol'dan Kuşadası'na LGBT'li yolcuları getirecek kruvaziyerle ilgili açıklama
  8. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  9. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  10. Silivri'de otluk alanda çıkan yangın söndürüldü

© Copyright 2026

DHA