Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Göktaş: Gaziantep'teki sel felaketinin ardından 50 milyon lira kaynak aktardık

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, Gaziantep’te sel felaketinden etkilenen hanelerin acil ve temel ihtiyaçlarının karşılanması için Gaziantep Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’na (SYDV) 50 milyon lira kaynak aktardıklarını bildirdi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Bakan Göktaş, yaptığı yazılı açıklamada, yağışların başladığı ilk andan itibaren saha çalışmalarını etkin bir şekilde sürdürdüklerini belirtti. Sel felaketinin ardından, SYDV ekiplerince inceleme, hane ziyaretleri ve hasar tespit çalışmalarının ilgili kurumlarla koordineli şekilde yürütüldüğünün altını çizen Göktaş, "Sel felaketinden etkilenen hanelerin ilk etapta acil ve temel ihtiyaçlarının karşılanması için Gaziantep Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’na 50 milyon lira kaynak aktardık. Devletimiz, tüm kurumlarıyla birlikte afetten etkilenen vatandaşlarımızın yaralarının en kısa sürede sarılması için çalışmalarını kararlılıkla sürdürmektedir. Yoğun yağışlar sonucu yaşanan sel felaketi nedeniyle evleri zarar gören ve yaşamları olumsuz etkilenen tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletiyorum" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Uşak'ta 3'üncü kattaki balkondan düşen kadın, hayatını kaybetti
  2. Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü
  3. Boğulma tehlikesi geçiren asteğmen, polislerin yardımıyla kurtarıldı
  4. Alacak-verecek tartışmasında tabancayla vurularak öldürüldü
  5. Eski Kuşadası Belediyesi Başkanı Engin Berberoğlu hayatını kaybetti
  6. Tıp öğrencisi Tuğçenaz, yurt odasında ölü bulundu
  7. SATKON Genel Başkanı, Ali Altuntaş oldu
  8. Silivri'de yolcu minibüsü devrildi; 2 ölü, 10 yaralı
  9. Ağrı’da 2 trafik kazasında 1 kişi öldü, 6 kişi yaralandı
  10. Kadir İnanır memleketi Fatsa’da anıldı

© Copyright 2026

DHA