Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Işıkhan: Asgari prim ödeme gün sayısını 600 günden 450 güne indiriyoruz

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, sigortalı vatandaşların kısa çalışma ödeneğinden daha fazla yararlanabilmesi için son 3 senesinde gereken asgari prim ödeme gün sayısını 600 günden 450 güne indirdiklerini duyurdu.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)

Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi TBMM Başkanlığımıza sunuldu. İşsizlik Sigortası Fonu kullanılarak uygulanan pasif işgücü piyasası programlarının etkinliğini artırmak için vatandaşlarımızın faydasına olacak adımlar atmaya devam ediyoruz. Sigortalı vatandaşlarımızın kısa çalışma ödeneğinden daha fazla yararlanabilmesi için son 3 senesinde gereken asgari prim ödeme gün sayısını 600 günden 450 güne indiriyoruz" dedi. (DHA)

 

 

DHA-Güvenlik - Türkiye-Ankara - ANKARA, (DHA)

Diğer Haberler

  1. İstanbul Boğazı'ndan 350 metrelik sondaj platform iskelesi geçiş yapıyor
  2. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  3. Kayseri’de iş insanı Yerli’nin öldürüldüğü olayın şüphelisinin yargılanmasına başlandı
  4. Kadıköy'de trafik denetiminde alkollü yakalanan motosikletli: Ehliyeti 4 gün önce aldım
  5. Okulda dağıtılan tavuklu pilav sonrası 84’ü öğrenci 98 kişi rahatsızlandı
  6. Romanya Hava Kuvvetleri Komutanı Korgeneral Baraboi, Hava Kuvvetleri Karargahını ziyaret etti
  7. Hatay'da çıkan anız yangını kontrol altında
  8. Kastamonu'da evin bahçesine İHA düştü
  9. AK Parti'li Yayman, hastanede tedavi gören Tatlıses’i ziyaret etti
  10. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı

© Copyright 2026

DHA