Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Koca: Bayramın ilk gününde kendini yaralayan 16 bin kişi hastanelere başvurdu

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Kurban Bayramı’nın il gününde kurbanlıklarını kendileri kesmeye çalışan ülke genelinde yaklaşık 16 bin kişinin sağlık kuruluşlarına başvurduğunu açıkladı.

ABONE OL
Kadircan GÜLER/ ANKARA, (DHA)-

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, bayramın ilk gününde Ankara’da bin 274, İstanbul’da 840, İzmir’de 416 olmak üzere, ülke genelinde yaklaşık 16 bin kişinin kurban kesimi sırasında yaşadığı yaralanmalar sonucu sağlık kuruluşlarına başvurduğunu bildirdi.

Bakan Koca, "Kesimlerin profesyonel kişilerce yapılmaması bu gibi durumlara yol açıyor. Kurbanlarını henüz kesmeyenlerin buna dikkat etmelerini öneriyoruz. Daha ilk günden yaklaşık 16 bin kişi bayramı gönlünce geçiremeyecek" dedi.

Diğer Haberler

  1. Vali Varol'dan Kuşadası'na LGBT'li yolcuları getirecek kruvaziyerle ilgili açıklama
  2. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  3. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  4. Silivri'de otluk alanda yangın
  5. Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi sona erdi
  6. Kadir İnanır son yolculuğuna uğurlandı
  7. Çekmeköy'de bir binanın eğri durduğu iddiasına ilişkin konuşan Belediye Başkanı Çerkez: Herhangi bir olumsuzluk görülmüyor
  8. Mardin'de iki aile arasındaki husumet, barış töreniyle son buldu
  9. Şile'de bazı plajlarda denize girmek yasaklandı
  10. Balıkesir'de 4 büyüklüğünde deprem

© Copyright 2026

DHA