Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Koca, kanaat önderini ziyaret etti

Bakan Koca, Samandağ'da kanaat önderini ziyaret etti

ABONE OL
DHA

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Samandağ ilçesi Tomruksuyu Mahallesi’nde kanaat önderi Hüsamettin Sivri ve ailesini ziyaret etti. Bakan Koca’ya, Hatay Valisi Mustafa Masatlı, AK Parti Milletvekili Adem Yeşildal ve Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk eşlik etti. Ailenin Ramazan Bayramı’nı kutlayan Bakan Koca, Sivri ile bir süre sohbet etti.

Ziyarette konuşan Hüsamettin Sivri, "Bu güzel günde bizi ziyaret ettiniz, şereflendirdiniz. Bir önceki ziyaretinizde halkımızın adına tıp merkezi istemiştik. Bizleri o zorluklardan kurtardığınız için buradaki halkımın adına teşekkür ederim. Böyle güzel bir hizmetin yapılmasından çok büyük mutluluk duyduk" dedi.

Bakan Koca daha sonra Samandağ Devlet Hastanesi Ek Hizmet Binası’nda sağlık çalışanlarıyla buluştu.





Diğer Haberler

  1. Çanakkale’de denizde kaybolan kız çocuğu için arama çalışmaları sürüyor
  2. Vali Varol'dan Kuşadası'na LGBT'li yolcuları getirecek kruvaziyerle ilgili açıklama
  3. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  4. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  5. Silivri'de otluk alanda yangın
  6. Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi sona erdi
  7. Kadir İnanır son yolculuğuna uğurlandı
  8. Çekmeköy'de bir binanın eğri durduğu iddiasına ilişkin konuşan Belediye Başkanı Çerkez: Herhangi bir olumsuzluk görülmüyor
  9. Mardin'de iki aile arasındaki husumet, barış töreniyle son buldu
  10. Şile'de bazı plajlarda denize girmek yasaklandı

© Copyright 2026

DHA