Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Özhaseki: Deprem bölgesindeki 4 şehrin meydanını yeniden yapıyoruz

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, "Hatay, Kahramanmaraş, Malatya ve Adıyaman'da şehir meydanlarımızı altyapısı ve üstyapısıyla yeniden yapıyoruz" dedi.

ABONE OL
Taha AYHAN/ANKARA, (DHA)-

Bakan Mehmet Özhaseki, 6 Şubat Kahramanmaraş merkezli depremlerden etkilenen kentlerdeki çalışmalara ilişkin sosyal medya hesabından açıklama yaptı. Bakan Özhaseki, açıklamasında, "Hatay, Kahramanmaraş, Malatya ve Adıyaman'da şehir meydanlarımızı altyapısı ve üstyapısıyla yeniden yapıyoruz. Depremden etkilenen illerimizde sadece konut üretmiyoruz. Şehirlerimizi eski canlılığına kavuşturacak, ticari hayata güç katacak olan, şehirlerimizin kalbi şehir meydanlarımızı da tarihi ve kültürel dokusuna uygun olarak inşa ediyoruz. Yeşil ve çevre dostu olacak şekilde planladığımız şehir meydanlarımız, vatandaşlarımız için hem yeni bir yaşam alanı hem de bugünden yarına bir köprü olacak" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. AFAD ve TSK Venezuela’da arama kurtarma çalışmalarına devam ediyor
  2. Mustafa Topaloğlu ‘Gangnam Style’a karşı ‘Bambam Star’ şarkısı ile başarı hedefliyor
  3. Manisa’da ot yangını sonrası taşlı sopalı kavga: 6 gözaltı
  4. ABB’den yağmur suyu mazgalları açıklaması
  5. Çanakkale’de denizde kaybolan kız çocuğunun cansız bedenine ulaşıldı
  6. Vali Varol'dan Kuşadası'na LGBT'li yolcuları getirecek kruvaziyerle ilgili açıklama
  7. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  8. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  9. Silivri'de otluk alanda çıkan yangın söndürüldü
  10. Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi sona erdi

© Copyright 2026

DHA