Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Uraloğlu: 1 Ocak'ta 3 şehirde bakanlığa bağlı raylı sistemler ücretsiz olacak

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 1 Ocak'ta Ankara, İstanbul ve İzmir'de bakanlığa ait kent için raylı sistem hatlarının ücretsiz olacağını açıkladı.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "1 Ocak'ta ücretsiz ulaşım. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın imzasıyla Resmi Gazete’de yayımlanan karar ile Ankara'da Başkentray, İstanbul'da Marmaray, Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Arnavutköy metro hattı, Sirkeci-Kazlıçeşme raylı sistem hattı ile İzmir'de İZBAN ücretsiz hizmet verecek" dedi.

Diğer Haberler

  1. İzmir’de Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü tutuklandı
  2. Kesici aletle bekçilere saldıran şüpheli, bacağından vurularak yakalandı
  3. Kütahya’da iş yerindeki patlamada yaralanan işçi, 8 gün sonra yaşamını yitirdi
  4. Sayıştay Başkanlığına Metin Yener’in seçilmesi Resmi Gazete’de
  5. Bolu'da düğünde çıkan kavgada damatla birlikte 3 kişi yaralandı
  6. 2008 yılında kayıp olarak aranan Naciye A. dosyası yeniden araştırıldı: 7 gözaltı
  7. Songül, ablasının gözü önünde darbedilip, kaçırıldı
  8. Erhan Karaal'ın kaçırılmasına ilişkin emniyet teşkilatını hedef alan paylaşıma soruşturma başlatıldı
  9. Kayseri'de son 1 haftada bin 58 kişiye trafik cezası uygulandı
  10. İstanbul Havalimanı Avrupa’nın en yoğun havalimanı oldu

© Copyright 2026

DHA