Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Yanık: 230 milyon TL'yi SYDV'lere aktardık

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Derya Yanık, ihtiyaç sahibi vatandaşların kış mevsiminden olumsuz etkilenmemeleri için hazırlanan 450 milyon TL'lik ek kaynağın ikinci kısmı olan 230 milyon TL'nin Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarına (SYDV) aktarıldığını açıkladı.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)

Bakan Yanık, yaptığı yazılı açıklamada, ihtiyaç sahibi vatandaşların kış mevsiminden olumsuz etkilenmemeleri için çalışmaların aralıksız bir şekilde devam ettiğini belirtti. Hazırlanan ek kaynağın vatandaşların taleplerinin karşılanması noktasında kullanıma hazır olduğu kaydeden Bakan Yanık, "Ocak ve şubat aylarına ilişkin hazırladığımız 450 milyon TL'lik ek kaynağın ilk kısmı olan 220 milyon TL'yi geçtiğimiz ay SYDV'lerimize göndermiştik. İhtiyaç sahibi vatandaşlarımızın kış mevsiminden olumsuz etkilenmemeleri için hazırladığımız ek kaynağımızın ikinci kısmı olan 230 milyon TL'yi de SYDV'lerimize aktardık. İki periyotta aktardığımız bu 450 milyon TL'lik ek kaynak ile önceliğimiz kış aylarında ihtiyaçların karşılanması olacak" dedi.

Diğer Haberler

  1. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  2. Kayseri’de iş insanı Yerli’nin öldürüldüğü olayın şüphelisinin yargılanmasına başlandı
  3. Kadıköy'de trafik denetiminde alkollü yakalanan motosikletli: Ehliyeti 4 gün önce aldım
  4. Okulda dağıtılan tavuklu pilav sonrası 84’ü öğrenci 98 kişi rahatsızlandı
  5. Romanya Hava Kuvvetleri Komutanı Korgeneral Baraboi, Hava Kuvvetleri Karargahını ziyaret etti
  6. Hatay'da çıkan anız yangını kontrol altında
  7. Kastamonu'da evin bahçesine İHA düştü
  8. AK Parti'li Yayman, hastanede tedavi gören Tatlıses’i ziyaret etti
  9. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  10. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu

© Copyright 2026

DHA