Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakanlıktan otoyol üzerindeki işletmelerde denetim

Ticaret Bakanlığı ekipleri, otoyol üzerindeki tesis ve dinlenme tesislerinde denetim yaptı; aykırılık tespit edilen işletmeler hakkında idari işlem başlatıldı.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Bakanlık yetkililerinden alınan bilgiye göre, eğitim-öğretim ara tatilinin yaklaşması ve yılbaşı döneminde şehirler arası yolculuğun artması nedeniyle şehirler arası seyahat eden vatandaşların korunması amacıyla ülke genelindeki otoyol üstü tesisler ve dinlenme tesislerinde denetimler artırıldı. 2-4 Ocak tarihleri arasında gerçekleştirilen denetimler kapsamında, otoyol üzerinde hizmet veren 156 işletme/firma denetlendi, 11 bin 906 ürün ve ürün grubu tek tek incelendi. İşletmelerde 158 aykırılık tespit edilerek ilgili işletmeler hakkında idari işlem süreçleri başlatıldı. Vatandaşların yolculuk sırasında mağdur edilmesine, fırsatçılığa ve mevzuata aykırı uygulamalara kesinlikle müsamaha gösterilmeyeceği ifade edildi.

Diğer Haberler

  1. AFAD ve TSK Venezuela’da arama kurtarma çalışmalarına devam ediyor
  2. Mustafa Topaloğlu ‘Gangnam Style’a karşı ‘Bambam Star’ şarkısı ile başarı hedefliyor
  3. Manisa’da ot yangını sonrası taşlı sopalı kavga: 6 gözaltı
  4. ABB’den yağmur suyu mazgalları açıklaması
  5. Çanakkale’de denizde kaybolan kız çocuğunun cansız bedenine ulaşıldı
  6. Vali Varol'dan Kuşadası'na LGBT'li yolcuları getirecek kruvaziyerle ilgili açıklama
  7. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  8. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  9. Silivri'de otluk alanda çıkan yangın söndürüldü
  10. Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi sona erdi

© Copyright 2026

DHA