Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Başkale Devlet Hastanesi'nde, 10 sağlık çalışanının koronavirüs testi pozitif çıktı

Van Başkale Devlet Hastanesi'nde, bir sağlık personelinde öksürük ve yüksek ateş şikâyeti görülünce, tüm personele koronavirüs (Covid-19) testi yapıldı. Yapılan testler sonucunda 10 sağlık çalışanında koronavirüs görüldü.

ABONE OL
Harun AKSU/BAŞKALE,(Van),(DHA)

Başkale Devlet Hastanesi’nde görev yapan sağlık çalışanında, 2 gün önce yüksek ateş ve öksürük şikâyeti başladı. Bunun üzerine hastane yönetimi tarafından tüm personele test yapıldı. Yapılan testler sonucunda 10 personelin koronavirüs testi pozitif çıktı. Bunun üzerine hastane poliklinikleri geçici olarak hizmete kapatılarak, tüm hastane dezenfekte edildi.

Hastanenin tamamen dezenfekte edilmesinin ardından poliklinikler tekrar hizmet vermeye başladı. Koronavirüs testleri pozitif çıkan sağlık çalışanlarının ise tedavisi devam ediyor.

Diğer Haberler

  1. Ödüllü keman sanatçısı Laçin'in ölümüne neden olan sürücünün cezası onandı, serbest kaldı
  2. Sinan Ateş cinayeti ana davasından ayrılan davada, adli kontrol tedbirlerinin devamı kararı
  3. Van Gölü'nden 2 milyon 100 bin metreküp dip çamuru çıkarıldı
  4. Kırıkkale'de imha tesisindeki patlamada ölenler toprağa verildi
  5. Marmaris'te çarşı esnafı, belediyeyi protesto etti
  6. Manisa'da orman yangını
  7. Esenyurt'ta evinin önünde silahlı saldırıya uğrayan kişi hayatını kaybetti
  8. Soner Arıca'nın annesi son yolculuğuna uğurlandı
  9. Serinlemek için girdiği çayda kayboldu, 13 gündür aranıyor
  10. Kadıköy'de ünlü oto galeride 'dolandırıcılık' davasında sanıklar ilk kez hakim karşısına çıktı

© Copyright 2026

DHA