Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Belediye işçisi, yaptığı temizliği beğenmeyen esnafı öldürdü

Adana'da Seyhan Belediyesi temizlik işçisi Tolga Hiçyakmaz (29), yaptığı temizliği beğenmeyince tepki gösteren çay ocağı sahibi Hüsamettin Gözaçık'ı (60), çıkan tartışmada bıçaklayarak öldürdü.

ABONE OL
Anıl ATAR/ADANA, (DHA)

Olay, 19 Mayıs'ta saat 18.00 sıralarında Seyhan ilçesi Kocavezir Mahallesi'nde meydana geldi. Seyhan Belediyesi temizlik işçisi Tolga Hiçyakmaz, yaptığı temizliği beğenmeyince tepki gösteren çay ocağı sahibi Hüsamettin Gözaçık ile tartıştı. Çıkan kavgada Hiçyakmaz, Gözaçık'ı karın, sırt ve kolundan bıçakladı. Gözaçık kanlar içinde yere yığılırken, şüpheli olay yerinden kaçtı. Çevredekilerin ihbarıyla olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Seyhan Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Gözaçık, dün yaşamını yitirdi. Cinayet Büro Amirliği ekipleri, şüpheliyi evine yapılan baskında gözaltına aldı. Emniyete götürülen Hiçyakmaz, sorgusunda, "Bana sürekli küfredip, tepki gösteriyordu. Bana bıçak çekince elinden alıp, bıçakladım" dedi. İşlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen Hiçyakmaz, çıkarıldığı mahkemede tutuklandı. 

Tolga Hiçyakmaz (29), (Fotoğrafta)

 

Diğer Haberler

  1. Deniz kaplumbağası koruma demirinin ortasında ateş yaktılar; inceleme başlatıldı
  2. Emine Erdoğan'dan 'Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık' sergisi paylaşımı
  3. Mattia Ahmet Minguzzi'nin ailesine tehdit mesajları gönderen sanığa 7 yıl 20 gün hapis
  4. Serinlemeye girdiği denizde fenalaştı, hastanede öldü
  5. Kızını öldüren baba tutuklandı
  6. Sağlık memuru evinde ölü bulundu
  7. Yanlışlıkla tiner içen 3 yaşındaki çocuk hastanelik oldu
  8. Erhan Karaal'ın kaçırılmasına ilişkin gözaltına alınan 12 şüpheli adliyeye sevk edildi
  9. Yıkamak için aldığı battaniyeden çıkan parayı müşterisine geri verdi, kadın ise poşeti sordu
  10. 350 metrelik sondaj platform iskelesi Çanakkale Boğazı'nda

© Copyright 2026

DHA