Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bulaşık makinesinden çıkan yangında evin mutfağı kullanılamaz hale geldi

Kocaeli’nin Derince ilçesinde bulaşık makinesinden çıkan yangında evin mutfağı kullanılamaz hale geldi.

ABONE OL
Nabi YAZICI/DERİNCE (Kocaeli), (DHA)-

Yangın, Fatih Sultan Mahallesi Tepe Sokak üzerinde bulunan Adem A.’ya ait evde çıktı. Evin mutfağından dumanların çıktığını fark eden Adem A.  itfaiyeye haber verdi. Dumanlar bütün evi kaplarken evde bulunanlar dışarıya çıktı.

İhbar üzerine gelen itfaiye ekipleri tarafından yangın kısa sürede söndürüldü. İtfaiye ekiplerinin yaptığı incelemede yangının bulaşık makinesinden çıktığı tespit edildi. Yangında evin mutfağı yanarak kullanılamaz hale geldi.

Yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.


Diğer Haberler

  1. Ankara’da terör örgütlerine yönelik yürütülen operasyonda 103 tutuklama
  2. Manisa’da çalınan 6 motosiklet 90 güvenlik kamerası incelenerek bulundu: 3 gözaltı
  3. Edirne’de katı atık bertaraf tesisinde yangın
  4. Çanakkale'de evlilik vaadiyle bir kişiyi 800 bin TL dolandıran kadın yakalandı
  5. Van Gölü'ne düşen otomobilin sürücüsü yaralı kurtarıldı
  6. Batman'da yolcu minibüsü ile para nakil minibüsü çarpıştı: 15 yaralı
  7. Çırağa kompresörle şiddet uygulayıp ölümüne neden olan sanığa müebbet hapis talebi
  8. Rehabilitasyon merkezinde otizmli çocuğa şiddet kamerada
  9. Çorum'da otomobil, TIR'a arkadan çarptı; 4 yaralı
  10. Türkiye, Sosyal Risk Haritası tecrübesini Özbekistan ile paylaştı

© Copyright 2026

DHA