Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bursa'da, İlçe Sağlık Müdürlüğü binasında çıkan yangın söndürüldü

Bursa’nın Orhangazi ilçesinde İlçe Sağlık Müdürlüğü binasında çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Yangında can kaybı yaşanmazken, binada maddi hasar meydana geldi.

ABONE OL
Hasan BOZBEY/ORHANGAZİ,(Bursa)-

Yangın, saat 05.30 sıralarında Orhangazi İlçe Sağlık Müdürlüğü binasında çıktı. Binanın camlarından dumanların yükseldiğini gören çevredeki vatandaşların ihbarı üzerinde olay yerine itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Kısa sürede ilçe sağlık müdürlüğüne ulaşan görevliler, kapıyı kırarak içeri girdi. Yapılan incelemede 3 ayrı odada yangın çıktığı tespit edildi. Alevlere müdahale eden itfaiye ekipleri, yangını kısa sürede kontrol altına aldı. Olayda can kaybı yaşanmazken, İlçe Sağlık Müdürlüğü binasında maddi hasar meydana geldi.

Orhangazi Cumhuriyet Savcılığı, çıkış nedeninin araştırdığı yangınla ilgili soruşturmaya başladı.


Diğer Haberler

  1. İZBETON asfalt davasında rapor beklenecek
  2. 3 evden 1 milyon liralık hırsızlık yapan 2 şüpheli tutuklandı
  3. 2 teknede mahsur kalan 5 kişiyi balıkçılar kurtardı
  4. Ümraniye'de iki grup arasındaki silahlı çatışmada 17 yaşındaki Arda öldü; 11 şüpheli tutuklandı
  5. Eski sevgilisini boğup, cansız bedenini yakan sanığa ağırlaştırılmış müebbet hapis
  6. Ankara'da DEAŞ operasyonu; 1 ölü, 1 yaralı
  7. Okulda dağıtılan tavuklu pilavı yedikten sonra rahatsızlanan 113 kişi taburcu oldu
  8. Akdeniz'de 4.9 büyüklüğünde deprem
  9. Sentetik taşlara 'yapay üretim' etiketi zorunlu oldu
  10. Gaziantep'te 5 dönümlük buğday tarlası yandı

© Copyright 2026

DHA