Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bursa’da maki yangını

Bursa’nın Orhangazi ilçesi Gedelek Mahallesi’nde içme suyu deposunun üst kısımlarındaki makilikte çıkan yangın, 1 saatte kontrol altına alındı.

ABONE OL
Hasan BOZBEY/ORHANGAZİ (Bursa), (DHA)-

Gedelek Mahallesi’nde içme suyu deposunun üst kısımlarındaki makilik alanda, saat 15.00 sıralarında yangın çıktı. Mahallelinin ihbarıyla bölgeye itfaiye ve Orman İşletme Şefliği ile belediyeye ait su tankerleri sevk edildi. 3 itfaiye ekibi, 2 arazöz ve 3 helikopterle müdahale edilen yangını söndürme çalışmalarına bölge halkı da destek veriyor.

KONTROL ALTINA ALINDI

Bursa’nın Orhangazi ilçesi Gedelek Mahallesi’nde içme suyu deposunun üst kısımlarındaki makilikte çıkan yangın, 1 saatte kontrol altına alındı. Bölgede soğutma çalışmaları sürüyor.







Diğer Haberler

  1. Kesici aletle bekçilere saldıran şüpheli, bacağından vurularak yakalandı
  2. Kütahya’da iş yerindeki patlamada yaralanan işçi, 8 gün sonra yaşamını yitirdi
  3. Sayıştay Başkanlığına Metin Yener’in seçilmesi Resmi Gazete’de
  4. Bolu'da düğünde çıkan kavgada damatla birlikte 3 kişi yaralandı
  5. 2008 yılında kayıp olarak aranan Naciye A. dosyası yeniden araştırıldı: 7 gözaltı
  6. Songül, ablasının gözü önünde darbedilip, kaçırıldı
  7. Erhan Karaal'ın kaçırılmasına ilişkin emniyet teşkilatını hedef alan paylaşıma soruşturma başlatıldı
  8. Kayseri'de son 1 haftada bin 58 kişiye trafik cezası uygulandı
  9. İstanbul Havalimanı Avrupa’nın en yoğun havalimanı oldu
  10. Bakırköy'de hafif ticari araç ile otomobil çarpıştı: 5 yaralı

© Copyright 2026

DHA