Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Büyükelçi Bozay, Birleşmiş Milletler İnsan Hakları Konseyi 52'nci Oturumu'nda konuştu

Dışişleri Bakan Yardımcısı ve AB Başkanı Büyükelçi Mehmet Kemal Bozay, Birleşmiş Milletler İnsan Hakları Konseyi 52'nci Oturumu'nun Yüksek Düzeyli Bölümü'ne video-mesaj ile katıldı.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

 

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamada, "Dışişleri Bakan Yardımcısı ve AB Başkanı Büyükelçi Sayın Mehmet Kemal Bozay, 27 Şubat-3 Mart 2023 tarihlerinde Cenevre'de düzenlenen Birleşmiş Milletler İnsan Hakları Konseyi 52'nci Oturumu'nun Yüksek Düzeyli Bölümü'ne video-mesaj yöntemiyle hitap etmiştir. Bakan Yardımcısı Büyükelçi Bozay hitabında, dünya genelinde insan hakları alanındaki önemli konulara son dönemde meydana gelen gelişmeler çerçevesinde dikkat çekmiş ve ülkemizin temel hak ve özgürlüklerin korunması ve geliştirilmesi yönündeki güçlü iradesini vurgulamıştır. Bakan Yardımcısı Büyükelçi Bozay, bu vesileyle ayrıca, uluslararası toplumun ülkemizde meydana gelen deprem felaketi karşısında gösterdiği dayanışma için teşekkür etmiştir" ifadeleri kullanıldı.

Diğer Haberler

  1. Kadir İnanır hayatını kaybetti
  2. Eğitim sürüşünde motosikletle dereye uçan kadın, hayatını kaybetti
  3. Trafikteki kavgasında Abdullah öğretmeninin ölümüne neden olan sanığa 11 yıl hapis cezası
  4. Adliyedeki rüşvet pazarlığını savcı duydu; 2 gözaltı
  5. Kayseri'ye üniversite eğitimi için gelen Zambiyalı Dominic Müslüman oldu
  6. Metruk evde kaçak kazıya suçüstü; 3 gözaltı
  7. Eşi ve oğlunu boğan sanığa 2 kez ağırlaştırılmış müebbet
  8. Aydın'da jandarmadan uyuşturucu operasyonu: 12 gözaltı
  9. DMM'den 'sahte belge' uyarısı
  10. Cunda'da makilik alanda çıkan yangın ormanı yaktı

© Copyright 2026

DHA