Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Çanakkale'de 16 gündür kayıp olan Demans hastası, ormanda ölü bulundu

Çanakkale’nin Biga ilçesinde 16 gündür kayıp olan Demans hastası Ahmet Kemal Engin (69), ormanda ölü bulundu.

ABONE OL
Nazif Cemhan ŞEN/ ÇANAKKALE, (DHA)-

Biga ilçesinde huzurevinde kalan ve Demans hastası olduğu öğrenilen Ahmet Kemal Engin, 16 gün önce kaldığı huzurevinden ayrıldı. Engin’in yakınları ve huzurevi çalışanları geri dönmemesi üzerine durumu jandarmaya bildirdi. Ekipler tarafından yapılan çalışmalar sonucunda, Engin’in huzurevi ile Havdan köyü arasındaki ormanda cansız bedeni bulundu. Jandarmanın olay yeri incelemesinin ardından Ahmet Kemal Engin’in cenazesi, Biga Devlet Hastanesi’nin morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Haberler

  1. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  2. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  3. Silivri'de otluk alanda yangın
  4. Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi sona erdi
  5. Kadir İnanır son yolculuğuna uğurlandı
  6. Çekmeköy'de bir binanın eğri durduğu iddiasına ilişkin konuşan Belediye Başkanı Çerkez: Herhangi bir olumsuzluk görülmüyor
  7. Mardin'de iki aile arasındaki husumet, barış töreniyle son buldu
  8. Şile'de bazı plajlarda denize girmek yasaklandı
  9. Balıkesir'de 4 büyüklüğünde deprem
  10. Annesiyle tartışıp kendisini kilitlediği odayı ateşe verdi, kapı kırılarak kurtarıldı

© Copyright 2026

DHA