Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti İl Binasından ayrıldı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan öğle saatlerinde geldiği Ak Parti İstanbul İl Başkanlığı'ndan saat 22.30 sıralarında ayrıldı.

ABONE OL
İlkay DİKİCİ/İSTANBUL(DHA)

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Üsküdar Kısıklı'da bulunan konutundan çıkarak, saat 14.30 sıralarında Sütlüce'deki AK Parti İl Başkanlığı'na geldi. Burada Erdoğan'ı burada İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, Binali Yıldırım, Mehmet Özhaseki, AKP İstanbul İl Başkanı Bayram Şenocak ile ilçe belediye başkanları karşıladı.

8 SAAT SÜRDÜ

Erdoğan, basına kapalı olarak, İstanbul Büyükşehir Belediye meclis üyeleri, ilçe belediye başkanları ve ilçe başkanlarıyla toplantı gerçekleştirdi. Toplantı yaklaşık 8 saat sürdü. Toplantının ardından Cumhurbaşkanı Erdoğan kendisini bekleyen vatandaşlarla bir süre sohbet etti ve hatıra fotoğrafı çekildi. Erdoğan ardından Üsküdar Kısıklı'da bulunan konutuna geri döndü.

Diğer Haberler

  1. Edirne’de katı atık bertaraf tesisinde yangın
  2. Çanakkale'de evlilik vaadiyle bir kişiyi 800 bin TL dolandıran kadın yakalandı
  3. Van Gölü'ne düşen otomobilin sürücüsü yaralı kurtarıldı
  4. Batman'da yolcu minibüsü ile para nakil minibüsü çarpıştı: 15 yaralı
  5. Çırağa kompresörle şiddet uygulayıp ölümüne neden olan sanığa müebbet hapis talebi
  6. Rehabilitasyon merkezinde otizmli çocuğa şiddet kamerada
  7. Çorum'da otomobil, TIR'a arkadan çarptı; 4 yaralı
  8. Türkiye, Sosyal Risk Haritası tecrübesini Özbekistan ile paylaştı
  9. Kavşakta 2 otomobil çarpıştı: 1 kişi öldü, milletvekili ve oğlu yaralandı
  10. İletişim Başkanı Duran'dan 'Aşure Günü' mesajı

© Copyright 2026

DHA