Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Cumhurbaşkanı Erdoğan Birleşik Krallık Başbakanı Johnson ile telefon görüşmesi yaptı

CUMHURBAŞKANI Recep Tayyip Erdoğan, Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından yapılan açıklamaya göre, görüşmede Türkiye-Birleşik Krallık ilişkileri ve bölgesel konular ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, görüşmede, Boris Johnson'un görev süresi boyunca kendisiyle yakın bir diyalog tesis ettiklerini ve iki ülke ilişkilerini karşılıklı saygı ve anlayış temelinde daha da geliştirdiklerini belirtti. Cumhurbaşkanı Erdoğan, stratejik ortak ve yakın müttefik olan Birleşik Krallık'la ilişkilerin aynı sağduyu ve öngörüyle önümüzdeki dönemde her alanda derinleşerek gelişeceğine inandığını ifade etti.

Diğer Haberler

  1. İBB'ye yönelik 'Yolsuzluk' davasında 57’nci duruşma
  2. Bağcılar'da takip ettikleri sürücüye silah doğrultup araçtaki 2 milyon 568 bin lirayı çaldılar
  3. İzmir'de Seferihisar ve Balçova Belediye başkanları gözaltına alındı
  4. Kayseri'de 4 katlı binada yangın; 4 kişi dumandan etkilendi
  5. Çuvala koyulan köpeği, hayvansever kadın kurtardı
  6. Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
  7. Soluk borusuna mama kaçan 2,5 yaşındaki bebek, hastanede öldü
  8. Gurbetçi cinayeti davasında sanığın kızı bıçak çizimini reddetti
  9. Muğla’da iki kamyonet çarpıştı: 1 ölü, 3 yaralı
  10. İzmir’de 20 metre derinliğindeki kuyuya düştü, yaralı kurtarıldı

© Copyright 2026

DHA