Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Denizli'de 78 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedaviye alındı

Denizli'deki Şehit Hilmi Öz Devlet Hastanesi'nde öğle yemeği yiyen 78 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle acil servise başvurdu.

ABONE OL
Tunay YAZICI/ÇİVRİL (Denizli), (DHA)-

Olay, dün Çivril ilçesi Şehit Hilmi Öz Devlet Hastanesi'nde meydana geldi. Hastanede 78 kişi öğle yemeğinin ardından bulantı, kusma ve ishal şikayetiyle acil servise başvurdu. Hastanede çıkarılan yemekteki mantarlı tavuk, pilav ve cacıktan yedikleri bildirilen personel ve refakatçilerin de aralarında bulunduğu 78 kişi tedaviye alındı. 330 kişinin yediği yemekten incelenmek üzere numune alınırken, bazı hastaların taburcu edildiği, tedavisi süren hastaların ise sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Olayla ilgili başlatılan inceleme sürüyor. 

Diğer Haberler

  1. Düzce'de uyuşturucu operasyonunda 115 bin hap ele geçirildi
  2. Kreş ve Gündüz Bakımevleri Yönetmeliği Resmi Gazete’de
  3. Ankara İl Emniyet Müdürü Yüksek, NATO Zirvesi öncesi denetimleri yerinde inceledi
  4. MSB: Ülkemizin yardım elini Venezuela'ya ulaştırıyoruz
  5. Terör örgütlerine yönelik yürütülen soruşturmada 178’i tutuklandı
  6. NATO Zirvesi süresince Ankara’da uygulanacak ulaşım ve trafik düzenlemeleri açıklandı
  7. Ankara'da 9 ton bozuk süt ve süt ürünü ele geçirildi
  8. Niğde'de gölete düşen 16 yaşındaki Gökçe, hayatını kaybetti
  9. Osmaniye'de gıda zehirlenmesi şüphesi: 53 kişi hastaneye başvurdu
  10. Rahatsızlanıp, park halindeki otomobile çarpan motosikletin sürücüsünün aort damarı yırtıldı

© Copyright 2026

DHA