Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Denizli’de krom madeninde göçük; 2 işçi toprak altında kaldı

Denizli'nin Acıpayam ilçesinde, krom madeninde meydana gelen göçükte 2 işçi toprak altında kaldı. Denizli Valisi Ömer Faruk Coşkun, “Çok şükür can kaybımız yok. Hayati tehlikesi bulunmayan 2 işçi beline kadar toprak altında kalmış” dedi. İşçilerin kurtarılması için çalışmalar devam ediyor

ABONE OL
Ramazan ÇETİN/ DENİZLİ, (DHA)-

Olay, saat 15.00 sıralarında Karaismailler Mahallesi'nde bulunan krom madeninde meydana geldi. Madende henüz bilinmeyen bir nedenle göçük oluştu. Bu sırada içeride bulunan işçiler Hüseyin Turan ile Ömer Duran, toprak altında kaldı. Diğer işçilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık, AFAD, itfaiye ve jandarma ekipleri sevk edildi. Hayati tehlikelerinin bulunmadığı ve belden aşağılarının göçük altında kaldığı tespit edilen işçilerin kurtarılması için çalışma başlatıldı. Denizli Valisi Ömer Faruk Coşkun, krom madeninde meydana gelen göçükle ekiplerin çalışmasının devam ettiğini belirterek, “Çok şükür can kaybımız yok. Hayati tehlikesi bulunmayan 2 işçi beline kadar toprak altında kalmış. Kendileriyle iletişim kuruyoruz. İşçilerin kısa süre sonra çıkartılması için çalışmalar devam ediyor” dedi.

Diğer Haberler

  1. UMKE ekibi, Venezuela'ya gönderildi
  2. Böcek ailesinin ölümüne ilişkin davada ilaçlama firması sahibi ve oğluna 18 yıl hapis cezası
  3. Yıkımı yapılan 9 katlı binada çökme meydana geldi
  4. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Altay, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na seçildi
  5. İletişim Başkanlığı’nın NATO Zirvesi trafik haritasına yoğun ilgi
  6. Güngören'de boşanma aşamasındaki eşi ile baldızını bıçaklayan şüpheli tutuklandı
  7. İstanbul Havalimanı’nda okulların kapanmasıyla tatil yoğunluğu başladı ​
  8. Antalya'da orman yangını
  9. Erhan Karaal'ın kaçırılmasına ilişkin 10 şüpheliye tutuklama talebi
  10. Yangında ölen engelli 3 kardeş toprağa verildi

© Copyright 2026

DHA