Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Dini nikahlı eşini öldürdü, polisi arayıp 'Gelip beni alın' dedi

Aksaray’da Ahmet Koyak (49) şiddetli geçimsizlik yaşadığı 3 çocuğunun annesi dini nikahlı eşi Rabia Ergin'i (36) tabancayla vurarak öldürdü. Olayın ardından polisi arayıp 'Eşimi öldürdüm gelin beni alın" diye ihbarda bulunan Koyak, gözaltına alındı.

ABONE OL
Erkan ALTUNTAŞ/AKSARAY, (DHA)

Olay, saat 13.30 sıralarında Hasas Mahallesi 6645 Sokak’taki bir apartmanın 2’nci katında meydana geldi. Hayvancılıkla uğraşan Ahmet Koyak, dini nikahlı eşi Rabia Ergin ile evin mutfağında tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesi üzerine Ahmet Koyak, evdeki tabancayı alıp, Rabia Ergin’e tabancayla 8 el ateş etti. Vücuduna isabet eden kurşunlarla yere yığılan Ergin, yaşamını yitirdi.

Daha sonra evden çıkan Ahmet Koyak, gittiği Fatih Mahallesi’nde polisi arayıp, 'Eşimi öldürdüm. Gelin beni alın' dedi. Gelen polisler tarafından gözaltına alınan Koyak, sağlık kontrolünün ardından emniyete götürüldü. Ahmet Koyak, basın mensuplarının "Neden öldürdünüz?" sorusuna, “Geçimsizlik yüzünden" cevabını verdi.

Rabia Ergin’in ölüm haberini alan yakınları evin önünde sinir krizi geçirdi.

Ahmet Koyak’ın emniyetteki sorgusunun sürdüğü bildirildi.

Diğer Haberler

  1. Sarıyer’de metruk binalara dronlu denetim: 24 bina arandı 734 kişinin sorgusu yapıldı
  2. Sakarya sahillerinde denize girmek yasaklandı
  3. İçişleri Bakanlığı: Düzenlenen operasyonlarda yakalanan 409 şüpheliden; 213’ü tutuklandı
  4. Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
  5. Kampa katılan bakanlar ormanda sabah yürüyüşü yaptı
  6. Avcılar'da motosikletle gezmeye çıkan 4 arkadaş kaza yaptı: 1 ölü 3 yaralı
  7. Ankara'da 'Turkuaz' operasyonu: 58 tutuklama
  8. Tekirdağ Saray ve Kırklareli Vize'de denize girmek yasaklandı
  9. Beypazarı'nda takla atan otomobilin sürücüsü öldü
  10. Kayseri’de hafif ticari araç ile otomobil çarpıştı: 1 ölü, 6 yaralı

© Copyright 2026

DHA