Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Düğün yemeğinden zehirlenme şüphesi ile hastaneye başvuran 70 kişi, taburcu oldu

Zonguldak'ta düğünde yemek yedikten sonra gıda zehirlenmesi şüphesi ile hastaneye başvuran 70 kişi, tedavileri sonrası taburcu edildi.

ABONE OL
Ali Sencer ARSLAN/DEVREK (Zonguldak) (DHA)-

Devrek ilçesi Karşıyaka Mahallesi'ndeki bir düğüne katılıp, nohut, pilav ve tavuk yiyen bazı davetlilerde ishal ve kusma şikayetleri baş gösterdi. Devrek Devlet Hastanesi'ne başvuran 70 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı. İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, düğün yemeğinden numune aldı. Numuneler, incelenmek üzere laboratuvara götürüldü. Tedavisi tamamlanan 70 kişi de taburcu edildi. Soruşturma sürüyor.

Diğer Haberler

  1. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  2. Kayseri’de iş insanı Yerli’nin öldürüldüğü olayın şüphelisinin yargılanmasına başlandı
  3. Kadıköy'de trafik denetiminde alkollü yakalanan motosikletli: Ehliyeti 4 gün önce aldım
  4. Okulda dağıtılan tavuklu pilav sonrası 84’ü öğrenci 98 kişi rahatsızlandı
  5. Romanya Hava Kuvvetleri Komutanı Korgeneral Baraboi, Hava Kuvvetleri Karargahını ziyaret etti
  6. Hatay'da çıkan anız yangını kontrol altında
  7. Kastamonu'da evin bahçesine İHA düştü
  8. AK Parti'li Yayman, hastanede tedavi gören Tatlıses’i ziyaret etti
  9. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  10. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu

© Copyright 2026

DHA