Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Düğünde yemekten zehirlenen 30 kişi hastaneye kaldırıldı

Sakarya’nın Sapanca ilçesinde düğün evinde yedikleri yemeğin ardından gıda zehirlenmesi belirtileri nedeniyle ambulanslarla hastaneye sevk edilen 30 kişi tedavi altına alındı.

ABONE OL
İsa ÇİÇEK/SAPANCA (Sakarya), (DHA)

Sapanca'da düğün öncesi davetlilere pilav, tavuk, ayran ikram edildi. Yemek sonrası Sapanca Belediye Düğün Salonu'ndaki törene geçen davetlilerden bazılarında mide bulantısı, kusma, baş dönmesi ve halsizlik şikayetleri başladı. Haber verilmesi üzerine olay yerine çok sayıda sağlık ekibi sevk edildi. Rahatsızlanan davetlilerin bazıları kendi araçları ile diğerleri ise ambulanslarla Sapanca İlçe Hastanesi acil servisine kaldırıldı. Zehirlenen vatandaşlardan 10’u Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi.

Yedikleri yemekten zehirlendikleri öğrenilen davetliler hastanede tedavi altına alındı. Zehirlenme olayının yaşanması nedeniyle düğün sona erdi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Diğer Haberler

  1. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  2. Kayseri’de iş insanı Yerli’nin öldürüldüğü olayın şüphelisinin yargılanmasına başlandı
  3. Kadıköy'de trafik denetiminde alkollü yakalanan motosikletli: Ehliyeti 4 gün önce aldım
  4. Okulda dağıtılan tavuklu pilav sonrası 84’ü öğrenci 98 kişi rahatsızlandı
  5. Romanya Hava Kuvvetleri Komutanı Korgeneral Baraboi, Hava Kuvvetleri Karargahını ziyaret etti
  6. Hatay'da çıkan anız yangını kontrol altında
  7. Kastamonu'da evin bahçesine İHA düştü
  8. AK Parti'li Yayman, hastanede tedavi gören Tatlıses’i ziyaret etti
  9. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  10. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu

© Copyright 2026

DHA