Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Ehliyet sınavına kopya düzeneğiyle girmeye çalışan 2 kişi yakalandı

Adana’da ehliyet sınavına kopya düzeneğiyle girmeye çalışan 2 kişi yakalandı.

ABONE OL
Yusuf YILDIZ/ADANA, (DHA)

Olay, 1 Ekim'de, Yüreğir ilçesindeki Kazım Karabekir Ortaokulu'nda açılan 'e-Sınav Merkezi'nde meydana geldi. Saat 17.30’da başlayan ehliyet sınavına girişte yapılan üst aramasında, Sinan Y.’nin kemerinin altına gizlenmiş cep telefonuna ait alıcı cihaz ile kulağında kulaklık bulundu. Aynı gün saat 19.00’da başlayan ikinci oturum öncesi yapılan kontrolde ise Medine D.’nin kıyafetinin iç kısmına dikilmiş alıcı cihaz ve kulağında kulaklık tespit edildi. Her 2 şüpheli işlemleri için polis merkezine götürülürken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Diğer Haberler

  1. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü İstanbul'da kutlandı
  2. AFAD ve TSK Venezuela’da arama kurtarma çalışmalarına devam ediyor
  3. Mustafa Topaloğlu ‘Gangnam Style’a karşı ‘Bambam Star’ şarkısı ile başarı hedefliyor
  4. Manisa’da ot yangını sonrası taşlı sopalı kavga: 6 gözaltı
  5. ABB’den yağmur suyu mazgalları açıklaması
  6. Çanakkale’de denizde kaybolan kız çocuğunun cansız bedenine ulaşıldı
  7. Vali Varol'dan Kuşadası'na LGBT'li yolcuları getirecek kruvaziyerle ilgili açıklama
  8. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  9. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  10. Silivri'de otluk alanda çıkan yangın söndürüldü

© Copyright 2026

DHA