Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Elazığ'da 6 Şubat depremlerinin yıl dönümünde anma programı

Elazığ'da 6 Şubat 2023'te meydana gelen Kahramanmaraş merkezli depremlerin 2'nci yıl dönümünde anma programı düzenlendi.

ABONE OL
Tekin YALÇINKAYA/ELAZIĞ,(DHA)-

Kahramanmaraş merkezli depremlerin ikinci yıl dönümünde, Elazığ'da hayatını kaybedenler için İmam-ı Azam Camisi'nde sabah namazı sonrası anma programı gerçekleştirildi. Programda Kur'an-ı Kerim okundu, dualar edildi. Programa Vali Numan Hatipoğlu, Milletvekili Prof. Dr. Erol Keleş, Fırat Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Fahrettin Göktaş, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Alpaslan Doğan, İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel, bazı sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve vatandaşlar katıldı. Programda İl Müftüsü İrfan Üstündağ dualar okudu, Türk Kızılay'ı tarafından da cami cemaatine ve vatandaşlara çorba ikram edildi.


Diğer Haberler

  1. AFAD ve TSK Venezuela’da arama kurtarma çalışmalarına devam ediyor
  2. Mustafa Topaloğlu ‘Gangnam Style’a karşı ‘Bambam Star’ şarkısı ile başarı hedefliyor
  3. Manisa’da ot yangını sonrası taşlı sopalı kavga: 6 gözaltı
  4. ABB’den yağmur suyu mazgalları açıklaması
  5. Çanakkale’de denizde kaybolan kız çocuğunun cansız bedenine ulaşıldı
  6. Vali Varol'dan Kuşadası'na LGBT'li yolcuları getirecek kruvaziyerle ilgili açıklama
  7. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  8. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  9. Silivri'de otluk alanda çıkan yangın söndürüldü
  10. Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi sona erdi

© Copyright 2026

DHA