Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Elazığ’da çöp kamyonunun altında kalan belediye işçisi öldü

Elazığ’da, belediyeye ait çöp kamyonunun altında kalan belediye işçisi Bayram Kodad (54), hayatını kaybetti.

ABONE OL
Tekin YALÇINKAYA/ ELAZIĞ, (DHA)-

Olay, akşam saatlerinde Salıbaba Mahallesi 14506’ncı ve 14507’nci sokakların kesişiminde meydana geldi. İddiaya göre İbrahim E. (52) yönetimindeki 06 GA 6623 plakalı belediyeye ait çöp kamyonu, seyir halindeyken 14507’nci sokağa dönüş yapmak istedi. Bu sırada yolun sağındaki çöp konteynerine yönelen belediye işçisi Bayram Kodad, sürücü tarafından fark edilmedi. Çöp kamyonunun sağ ön tekerleğinin üzerinden geçtiği Kodad ağır yaralandı. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Ekiplerin yaptığı kontrolde Bayram Kodad’ın hayatını kaybettiği belirlendi. Kodad’ın cenazesi, incelemenin ardından otopsi için morga kaldırıldı. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Haberler

  1. Serinlemek için girdiği çayda kayboldu, 13 gündür aranıyor
  2. Kadıköy'de ünlü oto galeride 'dolandırıcılık' davasında sanıklar ilk kez hakim karşısına çıktı
  3. Bursa Gazeteciler Cemiyeti’nden DHA’ya 3 ödül
  4. Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Halkalı Metro Hattı, 53 bin 396 yolcuyla rekor kırdı
  5. TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
  6. Uzman çavuş, düğününe 2 gün kala kazada hayatını kaybetti
  7. Kayıp kadın, nehre düşen otomobilde ölü bulundu
  8. Cinayetle biten kavga şaka ile başlamış
  9. 2 çocuk babası, evinde çıkan yangında öldü
  10. Kendisini 'Genel Başkan' olarak tanıtıp denetim yapan kişinin de aralarında olduğu 6 şüpheliye ev hapsi

© Copyright 2026

DHA