Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Emekliye ayrılan Vali Şentürk, statta taraftarlarla vedalaştı

Kırşehir'de, yaş haddi nedeniyle emekliye ayrılan, 18 Mart'ta elindeki Zülfikar ile valilik binasından kalabalığa seslenen Vali Necati Şentürk, Bölgesel Amatör Lig 6'ncı Grup'ta şampiyonluk yarışında olan Kırşehir Belediyespor'un taraftarlarıyla Ahi Stadyumu'ndaki maçta vedalaştı.

ABONE OL
Salih GÜNER/KIRŞEHİR, (DHA)

Emekliye ayrılan Kırşehir Valisi Şentürk, bugün oynanan Kırşehir Belediyespor- Yeniçağspor maçı öncesi makam aracıyla Ahi Stadyumu'nda tur attı. Vali Şentürk'e, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü'nce oluşturulan davul- zurna ekibi de eşlik etti. Grubunda şampiyonluk mücadelesi veren Kırşehir Belediyespor'a yönelik maddi desteğiyle taraftarın sevgisini kazanan Şentürk, statta yoğun ilgiyle karşılandı. Vali Şentürk, taraftarlarla vedalaşırken, yeşil- beyazlı futbolcular da sahaya 'Bu şehir seni unutmayacak' yazılı pankartla çıktı.

Diğer Haberler

  1. Uşak'ta 3'üncü kattaki balkondan düşen kadın, hayatını kaybetti
  2. Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü
  3. Boğulma tehlikesi geçiren asteğmen, polislerin yardımıyla kurtarıldı
  4. Alacak-verecek tartışmasında tabancayla vurularak öldürüldü
  5. Eski Kuşadası Belediyesi Başkanı Engin Berberoğlu hayatını kaybetti
  6. Tıp öğrencisi Tuğçenaz, yurt odasında ölü bulundu
  7. SATKON Genel Başkanı, Ali Altuntaş oldu
  8. Silivri'de yolcu minibüsü devrildi; 2 ölü, 10 yaralı
  9. Ağrı’da 2 trafik kazasında 1 kişi öldü, 6 kişi yaralandı
  10. Kadir İnanır memleketi Fatsa’da anıldı

© Copyright 2026

DHA