Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Eşini öldürüp teslim oldu

Sakarya’nın Kaynarca ilçesinde İskender Kodalak (42), eşi Simge Kodalak’ı (31) öldürüp, cesedini gölet kenarına bıraktı. Polise gidip suçunu itiraf eden Kodalak’ın tarif ettiği yerde eşi Simge Kodalak’ın cansız bedeni bulundu.

ABONE OL
İsa ÇİÇEK/KAYNARCA (Sakarya), (DHA)-

Olay, saat 14.00 sıralarında Kaynarca ilçesinde meydana geldi. Müzisyen olduğu öğrenilen İskender Kodalak, polis merkezine gidip eşi Simge Kodalak’ı öldürdükten sonra cesedini Müezzinler Göleti’nin yanına bıraktığını itiraf ederek teslim oldu. Bölgenin jandarma bölgesi olması sebebiyle polis durumu jandarmaya haber verdi. Bölgeye giden İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, göletin kenarında Simge Kodalak’ı hareketsiz buldu. Yapılan kontrolde Kodalak'ın hayatını kaybettiği belirlendi.

Boynunda kesici alet yarası bulunan Simge Kodalak'ın cansız bedeni, Cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından morga kaldırıldı.

İskender Kodalak jandarma tarafından gözaltına alındı. 




Diğer Haberler

  1. Manisa’da ot yangını sonrası taşlı sopalı kavga: 6 gözaltı
  2. ABB’den yağmur suyu mazgalları açıklaması
  3. Çanakkale’de denizde kaybolan kız çocuğunun cansız bedenine ulaşıldı
  4. Vali Varol'dan Kuşadası'na LGBT'li yolcuları getirecek kruvaziyerle ilgili açıklama
  5. Türkiye'den Venezuela'ya arama kurtarma ve insani yardım desteği
  6. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  7. Silivri'de otluk alanda çıkan yangın söndürüldü
  8. Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi sona erdi
  9. Kadir İnanır son yolculuğuna uğurlandı
  10. Çekmeköy'de bir binanın eğri durduğu iddiasına ilişkin konuşan Belediye Başkanı Çerkez: Herhangi bir olumsuzluk görülmüyor

© Copyright 2026

DHA