Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fırat Nehri’ne girip, boğuldu

Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde serinlemek için Fırat Nehri’ne giren Muhammed Talha Al, (16) boğuldu.

ABONE OL
Ali LEYLAK/ ŞANLIURFA, (DHA)-

Olay, akşam saatlerinde Siverek’e bağlı Mezra Mahallesi yakınlarında meydana geldi. Arkadaşlarıyla pikniğe giden Muhammed Talha Al, sıcak havadan bunalarak Fırat Nehri’ne girdi. Yüzme bilmediği öğrenilen Al, kısa sürede akıntıya kapılarak gözden kayboldu. Olayı görenlerin ihbarıyla bölgeye jandarma, sağlık ve dalgıç ekipler sevk edildi. Yapılan arama çalışmaları sonucu Muhammed Talha Al’ın cansız bedenine ulaşıldı. Sudan çıkarılan Al'ın cenazesi, otopsi için Siverek Devlet Hastanesi’nin morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. (DHA)

Diğer Haberler

  1. Dereye düşen kamyonette kaybolan oğlunun cansız bedenine ulaşıldı; baba aranıyor
  2. Silivri'de otluk alanda yangın
  3. Türkiye Eğitim Teknolojileri Zirvesi sona erdi
  4. Kadir İnanır son yolculuğuna uğurlandı
  5. Çekmeköy'de bir binanın eğri durduğu iddiasına ilişkin konuşan Belediye Başkanı Çerkez: Herhangi bir olumsuzluk görülmüyor
  6. Mardin'de iki aile arasındaki husumet, barış töreniyle son buldu
  7. Şile'de bazı plajlarda denize girmek yasaklandı
  8. Balıkesir'de 4 büyüklüğünde deprem
  9. Annesiyle tartışıp kendisini kilitlediği odayı ateşe verdi, kapı kırılarak kurtarıldı
  10. DMM: 'Trafik radar sistemlerinin özelleştirileceği ve özel şirketlerin ceza keseceği' iddiası gerçek dışı

© Copyright 2026

DHA