Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Gaziantep'te düğün yemeğinden yiyen 82 kişi, hastanelik oldu

Gaziantep'in İslahiye ilçesinde, düğün yemeği sonrası mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetleriyle hastaneye başvuran 82 kişi, zehirlenme şüphesiyle tedaviye alındı.

ABONE OL
Kadir ÇELİK/ GAZİANTEP, (DHA)

İslahiye'ye bağlı Karapolat Mahallesi'ndeki Bayram Avcı'nın düğününde davetlilere nohut sulusu, tavuklu pilav, ayran çorbası ve et ikram edildi. Yemeklerden yiyen 82 kişide, kısa süre sonra mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetleri başladı. Bazı davetliler, ambulansla bazıları da araçlarla İslahiye Devlet Hastanesi'ne başvurdu. Yemekten zehirlendiği tahmin edilen 82 kişi, tedaviye alındı. Gerekli kontrol ve tedavilerin ardından hepsi taburcu edildi. 

İlçe Sağlık Müdürlüğü ile İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, düğün yemeklerinden incelenmek üzere numune aldı. Soruşturma sürüyor.

Diğer Haberler

  1. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  2. Kayseri’de iş insanı Yerli’nin öldürüldüğü olayın şüphelisinin yargılanmasına başlandı
  3. Kadıköy'de trafik denetiminde alkollü yakalanan motosikletli: Ehliyeti 4 gün önce aldım
  4. Okulda dağıtılan tavuklu pilav sonrası 84’ü öğrenci 98 kişi rahatsızlandı
  5. Romanya Hava Kuvvetleri Komutanı Korgeneral Baraboi, Hava Kuvvetleri Karargahını ziyaret etti
  6. Hatay'da çıkan anız yangını kontrol altında
  7. Kastamonu'da evin bahçesine İHA düştü
  8. AK Parti'li Yayman, hastanede tedavi gören Tatlıses’i ziyaret etti
  9. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  10. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu

© Copyright 2026

DHA